tiistai 28. heinäkuuta 2015

Toimiva käsivarsikotelo?

Jokin aika sitten mun rakkaalle Puman käsivarsikotelolleni kävi näin:


Siksi mun tarvitsisi nyt etsiä uusi semmoinen. Tähän väliin olen käyttänyt joskus henkkamaukasta ostamaani vyötärökoteloa, mutta se ei ole niin kiva salilla (on vähän tiellä selässä/mahalla). Pyöräillessä se vyötärökotelo toimii erinomaisesti. Tossa Puman kotelossa ei ollut mitään tikkauksia saumoissa, vain liimaukset. Siksi se varmaan repesikin, vaikka olihan tuo nyt vuoden päivät käytössä. Luulisi kuitenkin että kestäisi kauemmin, ei raaskisi ihan joka väliin olla ostamassa.

Olikohan se Glitterissä kun testasin yhteen koteloon puhelintani, kotelo oli liian pieni. Jolla-puhelimeni mitat on siis 131 x 68 x 9,9 millimetriä ja noihin raameihin se kotelo pitäis mahtua.


Prismasta löytyis tuommonen, olisi ainakin tikatut saumat ja melko reilulta näyttää tuo mihin puhelin sujautetaan. Lukee sopivan 4,8 tuumaselle puhelimelle. Jollan tiedot kertoo näytön kooksi 4,5 tuumaa, eli tämänhän pitäisi sopia siis! Villi veikkaus kun on että nämä kotelot ovat paketissa eikä niitä saa aukaista? Mutta olisikohan tämä hyvä?


3 kommenttia:

  1. Kyllä varmasti saa avata, saathan sinä vaatteetkin ottaa pakkauksesta ja sovittaa niitä. Niin uskoisin että tuotakin saa, kunhan ei hajota sitä pakkausta aivan atomeihin jne. :) Olisin kyllä olettanut että Puman tuotteet oisi kestänyt vähän pidempään kuin vuoden. :O

    Tutkin tuota omaa "halppis"koteloani joka ei ole minkään merkkinen ja joka maksoi alle kympin. Siinäkin on vain liimatut saumat ja mietin että mikseihän ne ole alkaneet vielä repsottaa vaikka sekin on ollut mulla jo melkein vuoden... No ehkä siksi että olen käyttänyt sitä vain noin kolme kertaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mulla on ollut melko aktiivisessa käytössä tuo; pyöräillessä, lenkillä, salilla, jopa siivoillessa :D Nyt ostin ton Prismasta kauppareissulla.

      Poista
  2. Hei sulle oisi haaste mun blogissa :)

    VastaaPoista